Een product retourneren? Dat kan! Hieronder vind je de retourinformatie:
Een product kan enkel in volledige nieuwstaat geretourneerd worden. Is er iets mis met het product of de verpakking? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je een product wilt retourneren, dan kun je het pakket zelf naar een DHL servicepunt brengen, of laten ophalen door de bezorgdienst:
Servicepunt
Breng je pakketje zelf naar een DHL servicepunt wanneer dit jou het beste uitkomt en verstuur het pakket voor 4,99.
Ophaalservice
Laat je pakket thuis of op elk gewenst ander adres ophalen voor 6,49.
Let op! Dit zijn de retourkosten voor Nederland. Stuur je een product retour vanuit België? Bekijk dan de Belgische pagina over retourkosten.
Aan de hand van je e-mail adres en ordernummer kun je jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden. Zodra je retour is aangemeld ontvang je een retourlabel in de mail. Met dit retourlabel kun je jouw pakket inleveren bij een DHL punt bij jou in de buurt. Klanten uit Nederland kunnen ook kiezen voor een pick-up met DHL. Wordt het pakket bij je opgehaald, dan neemt de bezorger de retoursticker met zich mee. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wij stellen alles in het werk om je bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Je hebt een wettelijke afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding wettelijk nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Wij zullen na ontvangst van je retour binnen 5 werkdagen het volgende crediteren:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt
Het is niet mogelijk een product te ruilen. Wanneer je een product terugstuurt d.m.v. het retourformulier zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst en verwerking van je retour terugstorten. Ondertussen adviseren wij je het juiste product al te bestellen via onze website. Je hebt het juiste product dan namelijk de volgende werkdag al in huis. Aangezien je bij ons geen verzendkosten hoeft te betalen, zitten er voor jou geen nadelen aan.
Per ongeluk het verkeerde pakketje besteld, een verkeerd adres ingevoerd of zie je toch af van de aankoop? Ons distributiecentrum heeft je bestelling al binnen enkele minuten verwerkt waardoor wij geen wijzigingen meer kunnen doorvoeren. Het is mogelijk om je pakketje te weigeren aan de deur. Zodra wij je pakketje retour ontvangen hebben, wordt het aankoopbedrag minus 4 euro weigeringskosten binnen 5 werkdagen gecrediteerd.