Veelgestelde Vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld = de volgende werkdag in huis. Door razendsnelle ontwikkelingen en automatisering kunnen wij tot 23.59 uur orders verwerken en verzenden, zodat deze de eerstvolgende werkdag worden geleverd. Zodra de order is ingepakt, ontvang je hiervan een foto per e-mail. Zodra de order is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een verzendbevestiging met track & trace code, zodat je jouw order kunt volgen.

Wij streven ernaar je order op tijd te verzenden, en je te voorzien van alle mogelijke informatie. Helaas kan het voorkomen dat een order om een bepaalde reden te laat verzonden wordt, dit komt heel zelden voor en proberen wij met man en macht te voorkomen!

Moet mijn leveradres gelijk zijn aan mijn woonadres?

Nee dat hoeft zeker niet! Je kunt je bestelling bij je thuis of op elk ander gewenst adres, bijvoorbeeld je werkadres, laten bezorgen. Iemand moet wel fysiek aanwezig zijn op het gekozen adres. Een postbusadres is daarom geen geschikt adres.

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen / annuleren?

Helaas kunnen wij door de snelle techniek geen wijzigingen in orders doorvoeren. Door middel van een automatisch orderpicksysteem worden orders na plaatsing direct verwerkt en overgedragen aan de vervoerder. Om deze reden kunnen wij geen producten aan de order toevoegen of verwijderen, en kunnen wij geen adreswijzigingen doorvoeren. Omdat de order binnen enkele minuten is verwerkt, is het niet mogelijk de bestelling te annuleren.

Mocht je de order niet meer willen ontvangen, kun je deze het beste weigeren aan de deur. De zending zal dan weer retour afzender gaan. Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen, ontvang je automatisch een e-mailbevestiging. Hierna zal het aankoopbedrag minus 4 euro weigeringskosten binnen 5 werkdagen worden gecrediteerd op rekening van aankoop. Je ontvangt hiervan een creditnota per e-mail.

Is het mogelijk het product te ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om producten direct om te ruilen. Wij adviseren het product te retourneren en het gewenste product zijdelings opnieuw te bestellen. Klik hier voor alle informatie met betrekking tot ruilen en retourneren.

Let op! Het product kan enkel in nieuwstaat* én in de originele verpakking geretourneerd worden. Is er iets mis met het product of de verpakking? Neem dan contact op met onze klantenservice.

*Onder nieuwstaat verstaan wij dat je het product en de originele verpakking terugstuurt zoals je deze hebt ontvangen: ongebruikt en onbeschadigd.

Mijn slot loopt niet meer soepel, wat nu?

Door WD40, silliconenspray of kroonolie op de stalen kogeltjes in het slot te spuiten en de sleutel meerdere malen om- en weer terug te draaien zorg je ervoor dat het slotmechanisme weer gaat lopen. Bekijk deze pagina voor meer info.

Hoe kan ik mijn kortingcode gebruiken?

Ben je abonnee op de nieuwsbrief en heb je hierin een kortingscode ontvangen? Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je de kortingscode kunt verzilveren.

Kan ik de fiets zelf monteren?

Fietsen worden niet rijklaar, maar voor 85% gemonteerd geleverd. De fiets wordt in een doos vervoerd om het risico op transportschade te verkleinen. Dit betekent dat de losse onderdelen, zoals het voorwiel, de trappers, het zadel en het stuur nog gemonteerd moeten worden. Ook afstelling van de fiets valt onder rijklaarmaken van de fiets. Met behulp van de montagehandleiding en begeleidende filmpjes is dit zeker te doen!

Kleine kinderfietsjes zijn over het algemeen bij levering al voor 95% gemonteerd.

De te monteren onderdelen verschillen per fiets. Om alvast een indruk van de montage te krijgen, verwijzen wij je graag naar de volgende montage link.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wij bieden verschillende betaalmethodes aan, onderstaand zullen wij deze nader toelichten: 

1) iDeal - Wanneer je kiest de betaalmethode iDeal, word je vanuit onze website doorgelinkt naar je persoonlijke bankomgeving met als voordeel dat de betaling direct wordt verwerkt. Zo kunnen wij de bestelling zo snel mogelijk verzenden.
2) Paypal (+2%) - Betalen via Paypal werkt eenvoudig en snel. Log in met jouw Paypal account, en voltooi binnen enkele seconden de betaling. Ook Paypal betalingen worden direct verwerkt.
3) Bancontant / MisterCash (voor Belgie) - MisterCash is de populairtse betaalmethode in België. Hierbij is je fysieke bankpas zowel online als offline te gebruiken als betalingsmiddel. Betalingen geplaatst met MisterCash zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Een betrouwbare, veilige manier van betalen welke direct wordt verwerkt.
4) Bankoverschrijving -Wanneer je de voorkeur geeft aan betaling via bankoverschrijving, ontvang je een e-mail met hierin de betaalgegevens. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de order verzenden. De verwerking van de betaling kan enkele werkdag in beslag nemen. Houd bij deze betaalmethode rekening met een langere verzendingstijd.
5) Achteraf Betalen via Klarna (+0.99€) - Sinds kort is het bij ons ook mogelijk om achteraf te betalen. Met achteraf betalen kun je direct een bestelling plaatsen, en hoef je pas te betalen zodra je de bestelling hebt ontvangen en gecontroleerd. Klik hier voor meer informatie over Achteraf Betalen.
6) Visa - Als je kiest voor betalen met Visa, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 
7) MasterCard - Als je kiest voor betalen met MasterCard, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 
8) Maestro - Als je kiest voor betalen met Maestro, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 
9) American Express - Als je kiest voor betalen met American Express, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 
10) Apple Pay - Hiermee kunnen klanten betalen met een Apple apparaat die is gekoppeld aan en creditcard of debetkaart.

Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen geld retour ontvangen?

Zodra de order retour gekomen is, ontvang je hiervan automatisch mailbevestiging. Nadat het product gecontroleerd is en in nieuwstaat is, zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen gecrediteerd worden op rekening van aankoop. Je ontvangt hiervan een creditnota per e-mail. Mocht je na 5 werkdagen nog geen mailbericht hebben ontvangen, kan het zijn dat het product of de verpakking niet in nieuwstaat bij ons zijn aangekomen. 

Let op! Terugbetalingen vinden altijd plaats op rekening van aankoop. Wanneer je bijvoorbeeld met creditcard hebt betaald, kan het zijn dat de creditering pas aan het einde van de maand op de a

Belangrijk! Bewaar je verzendbewijsje goed, mocht het product om welke reden dan ook niet goed aankomen dan heb je deze als bewijsje.

Zijn alle producten op de website leverbaar?

Wij streven ernaar het aanbod op de website zo actueel mogelijk te houden. Dit betekent dat in principe alle producten leverbaar zijn. Helaas kan het een enkele keer voorkomen dat wij een product niet kunnen leveren omdat de voorraad nog niet juist is gesynchroniseerd. Wij doen ons uiterste best dit te voorkomen!

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?

Al onze producten worden via een automatisch systeem verzonden. De kans op het verzenden van een verkeerd product is daarom erg klein. Mocht het zo zijn dat je toch een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de fout kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar [email protected] met hierin je bestelgegevens, omschrijving van het probleem en een foto van zowel het verkeerde product als de doos waarin het product is geleverd. Wij zullen de fout zo snel mogelijk herstellen.

Let op! Het is belangrijk om het foutief ontvangen product in de originele verpakking te laten, anders kunnen wij deze helaas niet meer retour nemen of voor je omruilen.

Klachtenpagina

Het is natuurlijk erg vervelend als je een nare ervaring heb met onze dienstverlening en/of producten, dit lossen wij graag op! Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via e-mail aan ons door te geven. Stuur een e-mail naar [email protected] met hierin je ordernummer, beeldmateriaal (indien nodig) en een duidelijke beschrijving van het probleem. Onze klantenservicemedewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en op zoek gaan naar een passende oplossing. Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar onze klachtenpagina

Ik ben erg tevreden, waar kan ik dit laten blijken?

Kijk, dat horen wij graag! Jouw review is meer dan welkom op Kiyoh.nl

Adresgegevens

(Let op! Dit is géén retouradres)
Bisshops BV
Herengracht 338-3
1016 CG Amsterdam

E-mailadres: [email protected]

DiverZus.nl is onderdeel van:

Bisshops BV
KVK 59631465
BTW nr: 853579404B01

Privacy
Persoonlijke gegevens van klanten en bezoekers worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. DiverZus houdt zich in alle gevallen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens stelt. In het kader van de dienstverlening, wanneer je een product besteld of andere diensten van fietsenopfietsen.nl afneemt, legt DiverZus gegevens vast. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling, haar dienstverlening en om je van haar (nieuwe) producten en diensten op de hoogte te houden. Je kunt deze gegevens in je account zelf verwijderen en je kan je te allen tijde uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Jouw gegevens zullen dan niet langer worden bewaard en je ontvangt geen e-mailberichten meer.

Overige vragen
Voor overige vragen, neem contact met ons op. We helpen je graag!

Algemene voorwaarden
Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld = de volgende werkdag in huis. Door razendsnelle ontwikkelingen en automatisering kunnen wij tot 23.59 uur orders verwerken en verzenden, zodat deze de eerstvolgende werkdag worden geleverd. Zodra de order is ingepakt, ontvang je hiervan een foto per e-mail. Zodra de order is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een verzendbevestiging met track & trace code, zodat je jouw order kunt volgen.

Wij streven ernaar je order op tijd te verzenden, en je te voorzien van alle mogelijke informatie. Helaas kan het voorkomen dat een order om een bepaalde reden te laat verzonden wordt, dit komt heel zelden voor en proberen wij met man en macht te voorkomen!

Moet mijn leveradres gelijk zijn aan mijn woonadres?

Nee dat hoeft zeker niet! Je kunt je bestelling bij je thuis of op elk ander gewenst adres, bijvoorbeeld je werkadres, laten bezorgen. Iemand moet wel fysiek aanwezig zijn op het gekozen adres. Een postbusadres is daarom geen geschikt adres.

Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen / annuleren?

Helaas kunnen wij door de snelle techniek geen wijzigingen in orders doorvoeren. Door middel van een automatisch orderpicksysteem worden orders na plaatsing direct verwerkt en overgedragen aan de vervoerder. Om deze reden kunnen wij geen producten aan de order toevoegen of verwijderen, en kunnen wij geen adreswijzigingen doorvoeren. Omdat de order binnen enkele minuten is verwerkt, is het niet mogelijk de bestelling te annuleren.

Mocht je de order niet meer willen ontvangen, kun je deze het beste weigeren aan de deur. De zending zal dan weer retour afzender gaan. Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen, ontvang je automatisch een e-mailbevestiging. Hierna zal het aankoopbedrag minus 4 euro weigeringskosten binnen 5 werkdagen worden gecrediteerd op rekening van aankoop. Je ontvangt hiervan een creditnota per e-mail.

Is het mogelijk het product te ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om producten direct om te ruilen. Wij adviseren het product te retourneren en het gewenste product zijdelings opnieuw te bestellen. Klik hier voor alle informatie met betrekking tot ruilen en retourneren.

Let op! Het product kan enkel in nieuwstaat* én in de originele verpakking geretourneerd worden. Is er iets mis met het product of de verpakking? Neem dan contact op met onze klantenservice.

*Onder nieuwstaat verstaan wij dat je het product en de originele verpakking terugstuurt zoals je deze hebt ontvangen: ongebruikt en onbeschadigd.

Mijn slot loopt niet meer soepel, wat nu?

Door WD40, silliconenspray of kroonolie op de stalen kogeltjes in het slot te spuiten en de sleutel meerdere malen om- en weer terug te draaien zorg je ervoor dat het slotmechanisme weer gaat lopen. Bekijk deze pagina voor meer info.

Hoe kan ik mijn kortingcode gebruiken?

Ben je abonnee op de nieuwsbrief en heb je hierin een kortingscode ontvangen? Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je de kortingscode kunt verzilveren.

Kan ik de fiets zelf monteren?

Fietsen worden niet rijklaar, maar voor 85% gemonteerd geleverd. De fiets wordt in een doos vervoerd om het risico op transportschade te verkleinen. Dit betekent dat de losse onderdelen, zoals het voorwiel, de trappers, het zadel en het stuur nog gemonteerd moeten worden. Ook afstelling van de fiets valt onder rijklaarmaken van de fiets. Met behulp van de montagehandleiding en begeleidende filmpjes is dit zeker te doen!

Kleine kinderfietsjes zijn over het algemeen bij levering al voor 95% gemonteerd.

De te monteren onderdelen verschillen per fiets. Om alvast een indruk van de montage te krijgen, verwijzen wij je graag naar de volgende montage link.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wij bieden verschillende betaalmethodes aan, onderstaand zullen wij deze nader toelichten:

1) iDeal - Wanneer je kiest de betaalmethode iDeal, word je vanuit onze website doorgelinkt naar je persoonlijke bankomgeving met als voordeel dat de betaling direct wordt verwerkt. Zo kunnen wij de bestelling zo snel mogelijk verzenden. 2) Paypal (+2%) - Betalen via Paypal werkt eenvoudig en snel. Log in met jouw Paypal account, en voltooi binnen enkele seconden de betaling. Ook Paypal betalingen worden direct verwerkt. 3) Bancontant / MisterCash (voor Belgie) - MisterCash is de populairtse betaalmethode in België. Hierbij is je fysieke bankpas zowel online als offline te gebruiken als betalingsmiddel. Betalingen geplaatst met MisterCash zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Een betrouwbare, veilige manier van betalen welke direct wordt verwerkt. 4) Bankoverschrijving -Wanneer je de voorkeur geeft aan betaling via bankoverschrijving, ontvang je een e-mail met hierin de betaalgegevens. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de order verzenden. De verwerking van de betaling kan enkele werkdag in beslag nemen. Houd bij deze betaalmethode rekening met een langere verzendingstijd. 5) Achteraf Betalen via Klarna (+0.99€) - Sinds kort is het bij ons ook mogelijk om achteraf te betalen. Met achteraf betalen kun je direct een bestelling plaatsen, en hoef je pas te betalen zodra je de bestelling hebt ontvangen en gecontroleerd. Klik hier voor meer informatie over Achteraf Betalen. 6) Visa - Als je kiest voor betalen met Visa, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 7) MasterCard - Als je kiest voor betalen met MasterCard, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 8) Maestro - Als je kiest voor betalen met Maestro, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 9) American Express - Als je kiest voor betalen met American Express, word je doorverwezen naar je vertrouwde betaalomgeving waar de betaling plaatsvindt. 10) Apple Pay - Hiermee kunnen klanten betalen met een Apple apparaat die is gekoppeld aan en creditcard of debetkaart.

Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar nog geen geld retour ontvangen?

Zodra de order retour gekomen is, ontvang je hiervan automatisch mailbevestiging. Nadat het product gecontroleerd is en in nieuwstaat is, zal het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen gecrediteerd worden op rekening van aankoop. Je ontvangt hiervan een creditnota per e-mail. Mocht je na 5 werkdagen nog geen mailbericht hebben ontvangen, kan het zijn dat het product of de verpakking niet in nieuwstaat bij ons zijn aangekomen.

Let op! Terugbetalingen vinden altijd plaats op rekening van aankoop. Wanneer je bijvoorbeeld met creditcard hebt betaald, kan het zijn dat de creditering pas aan het einde van de maand op de a

Belangrijk! Bewaar je verzendbewijsje goed, mocht het product om welke reden dan ook niet goed aankomen dan heb je deze als bewijsje.

Zijn alle producten op de website leverbaar?

Wij streven ernaar het aanbod op de website zo actueel mogelijk te houden. Dit betekent dat in principe alle producten leverbaar zijn. Helaas kan het een enkele keer voorkomen dat wij een product niet kunnen leveren omdat de voorraad nog niet juist is gesynchroniseerd. Wij doen ons uiterste best dit te voorkomen!

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?

Al onze producten worden via een automatisch systeem verzonden. De kans op het verzenden van een verkeerd product is daarom erg klein. Mocht het zo zijn dat je toch een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de fout kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar [email protected] met hierin je bestelgegevens, omschrijving van het probleem en een foto van zowel het verkeerde product als de doos waarin het product is geleverd. Wij zullen de fout zo snel mogelijk herstellen.

Let op! Het is belangrijk om het foutief ontvangen product in de originele verpakking te laten, anders kunnen wij deze helaas niet meer retour nemen of voor je omruilen.

Klachtenpagina

Het is natuurlijk erg vervelend als je een nare ervaring heb met onze dienstverlening en/of producten, dit lossen wij graag op! Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via e-mail aan ons door te geven. Stuur een e-mail naar [email protected] met hierin je ordernummer, beeldmateriaal (indien nodig) en een duidelijke beschrijving van het probleem. Onze klantenservicemedewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en op zoek gaan naar een passende oplossing. Voor meer informatie verwijzen wij je graag door naar onze klachtenpagina.

Ik ben erg tevreden, waar kan ik dit laten blijken?

Kijk, dat horen wij graag! Jouw review is meer dan welkom op Kiyoh.nl

Adresgegevens

(Let op! Dit is géén retouradres) Bisshops BV Herengracht 338-3 1016 CG Amsterdam

E-mailadres: [email protected]

DiverZus.nl is onderdeel van:

Bisshops BV KVK 59631465 BTW nr: 853579404B01

Privacy

Persoonlijke gegevens van klanten en bezoekers worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. DiverZus houdt zich in alle gevallen aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens stelt. In het kader van de dienstverlening, wanneer je een product besteld of andere diensten van fietsenopfietsen.nl afneemt, legt DiverZus gegevens vast. Deze gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling, haar dienstverlening en om je van haar (nieuwe) producten en diensten op de hoogte te houden. Je kunt deze gegevens in je account zelf verwijderen en je kan je te allen tijde uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Jouw gegevens zullen dan niet langer worden bewaard en je ontvangt geen e-mailberichten meer.

Overige vragen

Voor overige vragen, neem contact met ons op. We helpen je graag!

Algemene voorwaarden

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.